Kuplung csere FORD MONDEO 2.0 TDCi

Miért fontos, hogy a kuplung javítást kuplung specialistával végeztesse?!
A következő történet választ ad a kérdésre.

Van egy 2.0 dízel Mondeom. Gondom volt a lendkerékkel és a kuplunggal. Nem akartam sufniműhelybe vinni, ezért a hozzánk közeli Ford-márkaszervizzel javíttattam meg. Azt gondoltam, a minőségi, hozzáértő munka megéri azt a pluszt, amennyivel többe kerül majd.

Az alkatrészeket azonban én vittem. Luk szettet vásároltam, jóval a gyári ár alatt, pedig gyári beszállító - ezt a Fordosok is elismerték. A kiszedett eredeti alkatrészeken is ott volt a Luk-logo. A javítás után azonban nem volt tökéletes a kuplungom. Olyan volt, mintha levegős maradt volna a kuplung-hidraulika. Visszavittem, gépre tették, és villámgyorsan lelégtelenítették. Nem kértek egy fillért sem érte. Másnapra viszont ismét levegős lett. Újra légtelenítettek, ingyen, másnapra megint levegős lett. Itt már kértem, hogy járjanak alaposabban utána, mi lehet a gond. Szétszedték újra az autót, és közölték - rossz az utángyártott hidraulikus kinyomócsapágy, ereszti az olajat. Elfogadtam, és megvásároltam - jóval drágábban - a gyárit. Összerakták, működött. Két napig. Azóta újra levegős. Azt javasolták, menjek be újra, elsőre sosem sikerül teljesen légteleníteni. Felteszik gépre, percek alatt megoldják, és jó lesz. Nem mentem bele, kértem a hidraulikus csapágy cseréjét, erre viszont várnom kell. Ezalatt azonban visszavittem a kinyomócsapágyat oda, ahol vettem. Elmondtam a történetet, ill. vittem a szerviz szakvéleményét is, amelyben leírják, hogy szakszerűen szerelték be, megfelelő készülékkel légtelenítették, de ereszti az olajat. Erre ők elmondták, hogy bár elindítják a garanciális elbírálást, ne számítsak sok jóra - a forgalmazó valószínűleg elutasítja az igényt arra hivatkozva, hogy a kuplunghidraulikát nem szabad géppel légteleníteni. Most várok. Van egy használhatatlan autóm és egy rossz kinyomócsapágyam, amely valószínűleg nem garanciális. Nem tudom, kinek van igaza, és tartok tőle, hogy az összes felesleges költséget nekem kell állnom.

Önnek mi a véleménye?
Köszönettel:
Endre

Kedves Endre!
Ön valószínűleg egy hosszadalmas és nehézkes vita elé néz - de ezt talán már sejti. A helyzet az, hogy a hidraulikus kinyomócsapágyak többségénél valóban tilos, kisebb részüknél pedig nem ajánlott a légtelenítést féklégtelenítő készülékkel végezni, márpedig az olvasottak alapján a szerviz éppen ezt tette. Ezek a féklégtelenítő készülékek praktikus és gyors segítséget jelentenek a fékrendszer megbontásánál, a kuplung-hidraulika légtelenítése azonban nem végezhető el velük megfelelően. Ráadásul veszélyes is, ha a gépi légtelenítés közben a pedálra lépnek, túlnyomás léphet fel, amely egyszerűen és gyorsan teszi tönkre a munkahenger tömítéseit, olajfolyást és esetenként működésképtelenséget okozva. Épp, mint az ön esetében.
Amennyiben a forgalmazó megvizsgálja az ön által visszavitt alkatrészt, és arra jut, hogy a nem megfelelő munkavégzés okozta a meghibásodást, a rossz csapágyat az ön kezébe adják, hogy a továbbiakat a szervizzel intézze. Ebben az esetben - a fentiek alapján - a szerviznek kellene állnia az alkatrész cseréjét, illetve az ezzel kapcsolatos egyéb kiadásokat is, beleértve a gyári munkahengert és a kapcsolódó munkadíjakat is. Ez persze nem lesz könnyű menet. Feltétlen javaslom, hogy várja meg az utángyártott alkatrész forgalmazójának döntését, és a tőlük kapott írásos szakvéleménnyel forduljon majd a szervizhez.
Remélem, sikerrel jár:
Üdvözlettel:
Autódoktor

forrás: totalcar.hu

VW kuplung javítás

A Volkswagenenekben is a kuplung szerkezet erőátviteli szerepet tölt be a motor és a sebességváltó között. Elhasználódása hatásfokromláshoz, szélsőséges esetekben a Volkswagened mozgásképtelenségéhez vezethet.Ezen esetekben a VW kuplung alkatrészek cseréje nyújtja Önnek a megoldást.

Munkatársaink kiemelt figyelemmel szervizelnek minden VW kuplung szerkezetet, szakszerűen és magas színvonalon végzik minden Volkswagen típusú gépjármű kettőstömegű lendkerék diagnosztikáját és cseréjét. 

 VOLKSWAGEN alkatrészekA Volkswagen kuplung (erőátviteli) alkatrészek élettartalma nagyban függ a gépkocsi vezetőjétől, az üzemeltetési körülményektől. A VW kuplung javítás során mind a három, fő alkatrészt cseréljük. Kinyomó csapágy – szerkezet - tárcsa.(Szett). Egyes esetekben viszont elég, csak a konkrétan meghibásodott részt cserélni. Újabb Volkswagen típusoknál a kettőstömegű lendkerék meghibásodása is szükségessé teszi a javítást.

Volkswagen kuplung javítás, VW kuplung szerelés, Volkswagen kuplung szerviz, VW kuplung specialista, Volkswagen kuplung szakértő.
  

VW kuplung javítás munkafelvétel:
0620-966 0215


Volkswagen Golf kuplung csere. VW Passat kettőstömegű lendkerék csere. VW Tuareg kuplung javítás és kuplung szett csere. Volkswagen Bora kuplung csere. Volkswage Polo kuplung hidraulika javítás. VW Sharan lendkerék csere kuplung szettel. Volkswagen kuplung hibadiagnosztika. Volkswagen TDI kettőstömegű lendkerék kiváltása merev lendkerékkel. VW versenykuplungok beépítése. VW kuplung specialista. VW Kuplungok. Gyári. Utángyártott. Kínai és japán. VAG OE alkatrészek.

Kuplung szett csere


A kuplung szerkezet erőátviteli szerepet tölt be a motor és a sebességváltó között. Elhasználódása hatásfokromláshoz, szélsőséges esetekben az autó mozgásképtelenségéhez vezethet. Ezen esetekben a kuplung alkatrészek cseréje nyújtja Önnek a megoldást.





Kuplung szervíz

A Blue-Cars kuplung szervíz minden autótípus, kuplunggal kapcsolatos hibajavítását vállalja. A kuplung szerkezet bevizsgálása után, a szükséges javításokat azonnal elvégezzük. Korszerűen felszerelt műhelyünkben gyors és szakszerű kuplung javítás, kuplung csere, kuplung tárcsa csere, tengelykapcsoló csere, szükség esetén kuplung munkahenger, kuplung főhenger javítás ill. csere megfizethető áron. Váltó javitás, váltóolaj csere, lendkerék csere, kettős tömegű lendkerék beépítése.
Korrekt, minőségi munkavégzés:
Kutasi Roland: 0620-966 0215 
Bocskai u. 136 Rákospalota