Renault Okoskerék - Vezérlésmódosító kerék csere

 A Blue-Carsnál nagy tapasztalatunk van a Renault motorok vezérlésének javításában. Gyári előírásoknak megfelelő speciális célszerszámokkal felszerelt szervizünkben vállaljuk Renault típusok szakszerű javítását, vezéműszíj készlet cseréjét, okoskerék vagy vezérlésmódosító kerék cseréjét

Renault motoroknál az okoskerék/vezérlésmódosító kerék hibájára utaló jelek a következők:
  • -Hideg motor indításakor fura fémes hangot ad 1-2 másodpercig. 
  • -Kattogó-kerregő hang indítás után a lassan felépülő olajkör miatt.
  • -Rosszul indul az autó, "kattog-kerreg" és első indításnál le is fullad!
  • -1200-1500 közötti guruláskor kerreg.
Kétféle kerregés van:
indításkor és 1500-as fordulatszám körül tartva menet közben.

Mindkettő rendkívül kellemetlen!

GYÁRI RENAULT OKOSKERÉK / VEZÉRLÉSMÓDOSÍTÓ KERÉK  BEÉPÍTÉSE:
Fogaskerék, vezérműtengely. Okoskerék cseréje Renault K4M motoroknál:

Példa egy RENAULT (BM0) MEGANE II 5p 1.6 16V K4M760 (2003) típusú autó okoskerék, vezérműszíj készlet görgőkkel cseréjének az ára a Blue-Cars javító műhelyében gyári alkatrészekkel:
*Az árak az ÁFA-t tartalmazzák

Okoskerék RENAULT 7701478505 = 75.000 ft.
Vezérműszíj klt. RENAULT 7701477023 = 38.000 ft.
Vízpumpa RENAULT 210105296R = 22.000 ft.
A fenti gyári alkatrészek szakszerű beépítése
MUNKADÍJ = 86.000 ft.

Kérjen időpontot már most!
Munkafelvétel:
0620-966 0215
Hívjon minket! Munkatársaink kiemelt figyelemmel és szpeciális  szerszámokkal szervizelnek minden Renault vezérlést, Renault kuplung tárcsát, és a hidraulikus kuplung alkatrészeket, valamint szakszerűen és magas színvonalon végzik a Renault motorokdiagnosztikáját és karbantartását.

 AJÁNDÉK KOMPLETT MOSÁS:
Kuponkód: BLUEblog1
*Hívatkozzon erre a kódra a munkafelvételnél, hogy átvétel előtt egy komplett mosást kapjon ajándékba.

A Blue-Cars ELF kenőanyagokat használ a RENAULT típusok javításánál
Renault gyári alkatrészek a gyári olajjal kerülnek beépítésre.

Okoskerék, Vezérlésmódosító kerék működése a Renault K4M motorcsaládnál
(760, 761, 812 és 813):

A motor indításakor a vezérlésmódosító kerék zárva van. Amikor a fordulatszám eléri az 1.500-at, akkor a lenti képen is látható szolenoid szelep kinyit és megindul az olaj áramlása a kerék furataiban (piros színnel előre, a naranccsal színnel pedig visszafelé jelezve). A nyitás után a szívóoldali vezérműtengely 6 fokkal elfordul, amiatt megnő a fordulatszámhoz tartózó nyomaték, vagyis nő a teljesítmény. Amikor a fordulatszám 1.500 alá esik, a szelep bezár, megszűnik az olaj áramlása, a kerék visszaáll az alap pozíciójába és vele együtt a vezérműtengely is. Természetesen a kerék és a vezérműtengely között nincs zárás, azaz akkor is működik, ha a vezérlésmódosító kerék elromlik. Ilyenkor tapasztalható a nehézkes indítás. 

Forrás: Techforum.